söndag 22 september 2013

Höst på landet!

Nu i helgen har vi roat oss på landet igen hos min pappa och vilken underbar lördag vi fick! Hundarna och jag tog en lång härlig promenad medan pappa min tog hand om sjuk lite Lillhusse. Det är alltid skönt att komma ut och lufta huvudet och motionera benen tillsammans med mina Fyra och vilket underbart höstväder vi fick, härligt att fyllas med ny energi! Roligt är det också att gå promenadvägar som vi inte alltid går annars och ute på landet är det en underbart härlig natur!

 
Jodå Jester är med han är långt där framme...



 
Härligt stort fält som Jester tyckte såg perfekt ut...

 
så pass perfekt att han tappade öronen och jag fick gå efter och hämta honom. Inte springer han iväg utan bara strosar runt, tuggar gräs och luktar på goa doftfläckar med bomull i öronen.

 
Sen blev det "bara" stigen för herr bomull i öronen!

 
Bästa gänget!

 
Vackra Gilly!


 
Bästa Jester!


 
Finaste Yougi med sitt vackra silveransikte!


 
Goaste Ozzy, vår lilla guldklimp (många bilder blev det på honom...)!







 
Jag älskar dessa vackra skogsvägar!







 
Lite bus på tomten!

 
Sen var vi trötta och det blev mys i soffan!


 
Idag är vi hemma igen och regnet hänger över oss... vi hoppas det spricker upp lite så vi kan ge oss ut på en längre sväng idag också! Vackra höstdagar det är mina absoluta favoritdagar, underbara färger, härlig luft och lagom med värme i luften.

Inga kommentarer: