söndag 21 april 2013

Snöfritt!

Det har verkligen varit en helg i solens tecken, härligt! Än är det inte så varmt i luften men vad gör det... skulle det slå till och bli varmt nu så kommer det bara säga "poff "ute så är våren förbi, jag vill verkligen hinna njuta av den nu.

I lördags var jag, husse, lillhusse och Trion och tog emot nya vackra irländare som satte sina tassar på svensk mark. Jag blev väldigt kär i en liten Greyvalp, jisses så söt, tur att han kom till en helt underbar familj annars hade jag kanske kidnappat honom på plats.
 
Liten Greyvalp!

 
Lurchern Gere


Idag har Trion och jag träffat våra goa vänner för en helt underbar och lång promenad med fikapaus i solen och massor av spring. Till vår glädje upptäckte vi att på en vecka har det blivit helt snöfritt, det är verkligen helt underbart! En stor glädje för hundarna som nu kan springa massor igen när den isiga snön är helt borta, nu kan de springa igen på alla sina favoritställen och säkert kommer vi hitta nya!

Fikapaus i solen!

 
Snöfri hage!

 
Äntligen massor av spring! Härligt mycket vårkänslor i benen och då hade de redan härjat på en fotbollsplan en stund innan...


 
Mina fina, trötta efter mycket spring!

 
 
 Cliff han fick en arbetsstund med lite lydnad och sök efter boll, duktig kille!
 
 
Vackra Ida har även hon släppt loss sina vårkänslor och sprungit ett par varv.


Härlig svalka!

 
Ja, det är verkligen snöfritt överallt nu!

Inga kommentarer: