söndag 10 mars 2013

Raggsockor!

Igår kom det ett nytt underbart gäng Irländska hundar till Sverige och till sina alldeles egna hem! Nu jobbade jag mest med att skriva kontrakt och avläsa chipnummer mm så några bilder hans knappt med... Men när jag kikade igenom kameran så såg jag att det som fastnat var just raggsockor, raggiga goa Lurchers!

Sleipner!


 
Loke!

 
Fjodor!

 
Transporten kommer med underbara Brendan och Trish som tillsammans kör hundarna från Irland till Sverige och som verkligen tar hand om hundarna på bästa sätt hela vägen!


 
"Lilla" valpen Sigrid, dotter till vackra Loke, även hon en raggig söt raggsocka!

 
Efter en sån här dag fylld med så mycket kärlek och värme (trots kallt och rått väder) är det så gott att komma hem till mina egna hundar och krama dem lite extra. Glad och lycklig över att få dela livet tillsammans med just mina Tre Irländare! Det trots att Gilly hade under de 3,5 timmen jag var borta hittat på en hel del hyss... min busloppa som inte ville bli lämnad själv, hon förstod att matte skulle på äventyr!
 

Inga kommentarer: