söndag 7 oktober 2012

Underbar söndag!

Som nästan alltid tog vi vår långa härliga söndagpromenad jag och Trion idag! Lite tomt då vi haft sällskap av Cliff och hans matte på våra söndagspromenader sista tiden. Men snart så kan de också följa med, kanske med vackra Ida som sällskap också. Idag var de ju hemma och myste hela familjen som man ska när man får hemma en ny familjemedlem.

Vädret var verkligen helt underbart, sånt där härligt soligt höstväder som gör att man bara älskar hösten. Alla färger lyser, luften är klar, hundarna är pigga, en helt perfekt dag!




 
Mina bästa, vackraste vänner!











 
Bus i hagen avslutade vi promenaden med, så skönt för Trion att få springa av sig. Veckan som varit har ju inte innehållt så mycket motion, vare sig promenader eller spring men dte tog de igen idag. Det är verkligen så underbart att se dem springa!



 
Fröken Bus!
 
 
Yougi han sprang inte så mycket, han hade fullt upp att söka igenom hela hagen på harbajs...

 
Jester, han sprang en del! Det var massor av bus i honom och han retade Gilly en hel del... roligt att se då det oftast brukar vara tvärtom!

 
Å så busloppan Gilly, hon sprang och sprang och sprang...

 
tills hon inte orkade mer.

 
Lycklig Greyhound!

 
Lovar hon kvicknade till igen, vackraste av de vackraste, min Gilly!


Nu har jag en mycket nöjd och trött Trion här hemma och efter en mils promenad är jag också lite trött, inte helt i form efter veckans elaka bacill... Men imorn väntar en ny vecka och nya friska tag!

Inga kommentarer: