fredag 5 oktober 2012

Rallylydnad!

Är så glad! Har länge varit sugen på Rallylydnad och här i stan har vi inte så stort utbud av bra instruktörer (enligt mig bra iaf). Men det finns en tjej som gått klickerkurs för som håller till lite utanför stan som jag tycker är superbra men hennes grundkurser i Rally går åt som smör i solen så det är svårt att hinna med ibland om man inte är snabb. Men här i veckan fick jag se att hon ska hålla en kurs här i stan inte alls långt bort från där vi bor på en kväll som passade oss, jag anmälde mig på en gång förstås och vi fick plats!

Det ska bli så skoj, jag ska gå på Rallylydnadskurs med Gilly! Vi ska göra det mest bara för att ha roligt tillsammans och för att just göra något tillsammans och för att träna tillsammans med andra. Som jag ser framemot kursen!

Sen för att skryta lite över instruktören Caroline Svärd som jag ska gå kursen för så vann hon SM i Rallylydnad 2012, stort grattis!

Inga kommentarer: