söndag 23 september 2012

Bästa hundkompisarna!

Vilken underbar helg! Det kan knappast bli bättre än när Trion och jag träffar våra bästa vänner! Foten min är mycket bättre och Trion och jag har verkligen längtat ut efter en lite lugnare vecka.

Lördagen var en regning dag men det finns inga dåliga väder... så Trion, jag och Lillhusse klädde på oss för en tvåtimmars promenad i regn tillsammans med sötaste Sinc och Systeryster, jippiii! Blöta blev med så roligt vi hade tillsammans som alltid!

 
Sötaste Sinc!

 
Trion tycket att vädret var allt annat än bra...

 
Lite bus i hagen hann vi med!
 
 
Men oj så blöta de blev alla Fyra av att springa i högt, blött gräs!


Yougi hjälper Gilly att tvätta sig torr, fina Yougi!

 
Blöt Gilly...

 
Blötsöt Sinc!

 
Liten frusen Yougi som var den som blev minst blöt!

 
Jester är blöt även han och tycker att nu kan vi väl ändå gå hem...

 
Några som tycker att det där med vatten är kul däremot...


 
Äntligen tycker en liten Jonatan som verkligen längtat efter sin moster och Sinc!


En Trio som vill hem...

 
Söndagen bjöd på underbart höstväder och då fick Trion och jag sällskap av goaste Cliff och hans matte, våra fina vänner! En helt underbar söndagspromenad på fyra timmar blev det och det var knappt vi ville gå hem för solen sken och luften var sådär underbar som den bara är på hösten!
 
Härliga höst när den är som bäst!
 
 
Även huggormarna njöt av vädret tydligen, vi såg två stycken...
 
 
Lite bus i hagen idag också, mycket roligare i fint väder!
 
 
Tänk igår gick vi här i regn och idag skiner solen som bäst!

 
Mina bästa Tre!





 
 
Bästa!
 
 
Goaste Cliff, så otroligt vacker!



 
Finaste Yougi!


 
Bästaste Jester!




Vackraste Gilly!
 



Vilken vacker dag!

 
Efter en sån här helg kan man inte annat än känna sig riktigt varm och glad i hela kroppen!

Inga kommentarer: