söndag 12 augusti 2012

Lördag på landet!

Vaknade till en lördag med fint väder (det regnade inte och solen kikade fram ibland) och vad kan vara bättre än att tillbringa dagen på landet! Så jag, Lillhusse och Trion packade in oss i pappas bil för att åka ut till honom. En helt underbar dag, skogspromenader, mys i gräset, bus på tomten, grillad entricote och lagade cyklar (tack pappa)!

Skogspromenad!














Avslutade med lite korvsök på tomten.


Lite kantareller hittade vi på skogspromenaden.


Dags för svamprensning... med Trion tätt intill.










Mina fina Lurcherkillar!






Bus!




Lite vila igen...



Min prinsessa, alltid tätt intill matte!



Så vackra alla Tre, var och en så sitt sätt! Så galet stolt över dem alla Tre och så lycklig över att dela livet tillsammans med just mina Tre!







Mina hjärtan, Husse kom och gjorde oss sällskap han också lagom till en fotbollsmatch med Lillhusse och kvällsmat.


Min underbara Trio!



Mina pälsklingar!





Sen var det mer bus och trötta hundar...






En helt underbar lördag!

1 kommentar:

Randi sa...

Som vanligt heeelt underbara bilder på trion och massa mys :)