lördag 21 juli 2012

Sommarpromenad med Fyrklövern!

Idag har Storöra Sinc varit här och vädret har varit helt underbart! Så idag tog jag en härlig långpromenad med Fyrklövern när ändå Husse och Lillhusse var iväg på egna äventyr. Det blev lite mer än 3 timmar ute i solen en härlig promenad, bus i hagen och massor av bilder!

Söta Sinc!



Fina Yougi!



Bästa Jester!



Vackra Gilly!



Finaste Fyrklövern!


Min bästa Trio!


Så vacker natur, jag bara älskar den här promenadslingan!






Så himla vacker, min underbara Jester!


Fina, fina Yougi!


Gilly min prinsessa!


Sötnosen Sinc!









Bus i hagen som är full av högt gräs... kan säga att Fyrklövern hade massor av äckliga fästingar som kröp på dem efter det busat färdigt, usch!


Korvsök.


Föremålssök, lite kul att jobba med en annan typ av hund ibland, en som vill jobba och som är lätt att motivera. Här har vi gömt boll och Sinc ger sig inte fören han hittat den, duktig kille! Sinc tycker det är mycket roligare att söka boll än godis... han letar godis men bara en liten stund, föremål letar han tills han hittar. Min Trio skulle aldrig i livet ens försöka leta upp en boll...


Frolicsök.


Å så bus förstås!





Fina sommarprinsar!




Trött Fyrklöver!


Tävlingen om längsta tungan tror jag allt att Sinc vann... Han är så fin <3





Mina bästa Tre!






Hela gänget i sina fina selar! Nu ska vi gå hemåt igen.


Inga kommentarer: