söndag 29 juli 2012

Semestern är slut...

Nu är fem veckors ledighet slut, det har varit underbara veckor och vi har hittat på så mycket mysiga och roliga saker tillsammans. Mycket vila och lugnt och skönt har det varit också, vädret har kanske inte varit det bästa men jag är nöjd! Ligga på stranden hela dagarna är inte så kul... och för hundarna har det varit toppen, vi har kunnat gå långa promenader och de har hängt med på nästan allt eftersom vädret varit perfekt för dem! Så nöjd är jag, mer än nöjd med våra veckor tillsammans och jag längtar redan till nästa sommar!

Helgen har varit lugn här hemma, igår stortstädade vi, det är så skönt att ha nystädat när man börjar jobba. Idag har vi mest bara varit hemma och myst, Trion och jag avslutade eftermiddagen/kvällen med en lång härlig promenad på 1 mil. Så skönt, nu är vi laddade för en tung vecka... första veckan är alltid så tung!

Mina bästa vänner, så lycklig över alla mina Tre!




Efter en promenad på nästan en mil (vi var inte hemma än) så fanns det mycket spring kvar i benen! Först blev det bus på hundfältet, där finns inga staket men Trion vet vart de ska hålla sig och vi kollar alltid av området först så det inte är några vilda djur där. Sen har de verkligen blivit superduktiga på inkallning, ja matte har ju korv i fickorna.


Korvsök


Trötta!



På vägen hem gick vi förbi alldeles tomma fotbollsplaner och en har nästan staket runt hela...det finns öppningar i alla fyra hörnen men Trion håller sig på planen. Lite skönt när det finns en gräns för vart de får springa annars blir cirklarna så stora... men på en fotbollsplan kan de verkligen springa för fullt! Inte kunde vi bara gå förbi utan att springa lite till, det fanns mer ork kvar... men sen blev de verkligen trötta!

Blev en väldigt suddig bild men så härligt det är att se Yougi busa... inte alltid han gör det!




Inga kommentarer: