lördag 16 juni 2012

Vecka med full fart!

Det har varit en vecka med full fart som vanligt, Trion och jag har tagit många och långa promenader med mycker spring och bus. Det är verkligen den bästa medicinen efter stressiga dagar på jobbet, helt underbart!


Gilly har även hon fått börja gå lös bitvis på promenaderna. Hon är så duktig min busloppa, hon kommer på inkallning som rinnande vatten. Har även lyckats bryta henne när hon haft span på hare med inkallning, då var hon kopplad. Jag har henne bara lös kortare bitar för att sen koppla upp när det går som bäst. Självklart släpper jag inte henne eller någon av mina andra var som helst utan bara på områden/ställen där jag känner mig säker och vet att det inte rör sig vilt.


Sen har vi förtsås inte bara farit runt och busat utan latat och njutit av härlig kvällssol också!



Fyra arbetsdagar kvar nu sen är det äntligen semester!




Inga kommentarer: