söndag 6 maj 2012

Ryssbergen med De Fyra Musketörerna!

Idag tog jag, Trion Långnosar, SysterYster och Storöra Sinc en långpromenad på Ryssbergen, eller jag och min syster och våra Fyra Musketörer som de verkligen är tillsammans vårt gäng. Ryssbergen är ett vackert Friluftsområde i Nyköping med vacker och härlig skog. Vi tog milspåret som är en stig mitt ut i skogen, inte en människa mötte vi på hela promenaden. En helt underbar promenad men många timmar ute i vårvädret får avsluta en härlig helg och ett par dagars härlig semester!

Ett gäng busiga (men så duktiga) grabbar i skogen...


Race i skogen...


Mina fina killar!



Fina Yougi, så fin i sina färger på sin nya sele! Selen sitter åt lite lite mer runt nacken/halsen på honom än hans andra sele men annars sitter den helt super! Han är så svår att prova sele på då han kryper ihop som en liten räka och vill inte när man ställer krav som han tycker att det är... Men efter en mils långpromenad så har vi verkligen kunnat prova in den ordentligt!



Vackraste Gilly, fina sessan!



Färgen på Jesters sele var jag lite tveksam till först men nu älskar jag den! Färgen lyser som den stjärnan han är!



Mina Tre, jag bara älskar färgerna på deras selar tillsammans! Behöver jag säga att jag är så supernöjd med selarna!



Bitvis var det mycket blött men vi kom över eller fick gå runt ibland!


Sötaste Sinc som äntligen har en Jecka sele! Jag älskar min systers kommentar om selen (förutom att den är supersnygg förstås), hur har jag klarat mig utan tidigare..? Precis så är det!






Inga kommentarer: