lördag 5 maj 2012

Färgglad Fyrklöver!

Nu har Trions nya Jecka selar och Storöras första Jecka sele kommit! Samma modell som de förra men nya färger till Trion, vi måste ju vara vårfina. Selarna är så fina som vanligt när Jessica - Sighthound design by Jecka är i farten! Nu väntar vi bara på våra nya fina promenadselar, en annan modell men från Sighthound design by Jecka de också.

Jesters sele sitter mycket bra på honom, det limegröma är mer lysande grönt än jag tänkt mig. Hade tänkt mig samma färg på tyget som fodret i Jesters nya täcke. Den här limegröna var mer neongrön, men visst blev han snygg!



Yougis sele har samma ljusblåa tyg som fodret på nya täcket så det kommer bli supersnyggt! Däremot var Yougis sele mindre än hans andra och även om den här fungerade så tycker jag den första selen sitter mycket bättre på honom. Den här selen var lite tight runt halsen och så var den flera cm kortare runt magen och bröstkorgen men där går det i och för sig att spänna ut med kardborrbandet.



Gillys sele är verkligen helt perfekt! Den sitter superbra och det ljusrosa är samma färg som på fodret på hennes täcke så hon kommer bli väldigt tjusig när höstens kalla dagar kommer!



Fina Trion!



Så äntligen har Storöra Sinc en Jecka sele han också, min syster är lika nöjd som jag. Det bästa man kan ha till sin hund är helt klart en (eller flera) Jecka sele (selar)! Sincs sele satt bra den också, även om han nu lagt på sig lite runt midjan sen vi mätte sist... Färgen var precis den som min syster ville ha, perfekt alltså!




Vår fina Färglada Fyrklöver!


Snyggaste i stan när vi är ute och går!


2 kommentarer:

Lena sa...

Supersnygga,förstår att ni är snyggast i hela Nyköping!

Lisa sa...

Jag beställde limegrönt till Charlie å cerise till Flossan. Samma färger till täckena med mörkgrå ytterfleece. :-))
Hoppas selarna kommer snart!!

kram