onsdag 28 mars 2012

Nya Sverigetassar!

Idag satte sju stycken NeverNeverLand hundar sina tassar på svensk mark! Underbara alla på sitt sätt, den ena vackrare än den andra! Som jag njöt av att se alla hundarna och av att se glädjen hos deras nya familjer, det är verkligen lycka och visst många tårar blev det! Så glad över att jag fick ta del av den här dagen även om jag kom i sista minuten då jag jobbat och egentligen inte trott att jag skulle hinna men transporten kom senare än beräknat så jag hann precis för att se bilen rulla in på gårdsplanen, jippiiii! Å det tack vare snälla kollegor som släppte mig tidigare!

Transportbilen som åkt från Irland till Sverige med mycket dyrbar frakt!



Sötaste av dem alla, lilla lilla IMPortant!


Vackrast av dem alla, Swift!


Två goa vänner som beundrar sina alldeles egna hundar som ska lastas ur <3


Nala och Prince, två besökare som kom för att ta emot de nyanlända, de kommer själva från Irland båda två.


Min Trio var också med men de fick snällt vänta i bilen. På vägen hem stannade vi hos min pappa där hundarna fick en promenad i skogen och lite bus på tomten i regnet så det blev en kort stund. Inte ville Trion vara ute i regn längre än nödvändigt inte...


Även Gilly fick gå lös i skogen idag, hon är så duktig! Jag kan bara konstatera att jag har de bästa hundarna ;D och en helt underbar Trio <3!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken dag ni haft :) / Jessica

Lisa sa...

Åh. Ja vi har tänkt på de hundarna ända sedan måndagen. Vilken lycka att äntligen få hem sin guldklimp!!

Kram

josefin sa...

Klickar på "gilla knappen" Jag måste följa med när nästa last kommer i Maj!