tisdag 27 mars 2012

En vanlig men underbar tisdag!

Idag har det varit jobb som vanligt, som tur är slutar jag tidigt på tisdagar, att jag sen börjar tidigt också är en annan sak... Vädret var härligt så efter att jag hämtat lillhusse på förskolan skyndade vi oss hem för mellanmål på altanen och sen tog vi vagnen och styrde stegen mot hagen. Det blev ett par härliga timmar strosandes i skogen och springandes i hagen! Jag verkligen älskar ljuset och solen som tittar fram nu, sen hatar jag att ställa om kroppen till sommartid med det är en annan sak för ljusa kvällar är underbara för dagarna känns så mycket längre!

Älskade lillhusse <3





Full fart som vanligt på Trion...


och mest fart på Gilly som vanligt!


Trött...


tröttare...


tröttast!


Gilly kan verkligen konsten att springa sig helt slut...


Så nu är Trion återigen trötta och nöjda här hemma, älskar verkligen vinthundar - långpromenad, spring och lite godissök sen är mina nöjda och framförallt trötta. Sen finns det så många andra fördelar med vinthundar förstås men det är så många så det hinner jag inte ta nu för nu är det dags för lillhusse att sova och troligtvis somnar jag också..!

Inga kommentarer: