lördag 4 februari 2012

Trions gaderob...

Nu när det är för kallt för att ge sig ut så går jag igenom Trions gaderob... nu har de faktiskt inte en uppsjö av saker för det jag inte använder skickar jag ner till Irland där det så väl behövs!

Sommarhalsbanden



Vardagshalsbanden



Vinterhalsbanden som kommer snart!



Bästa selarna!



Promenadselarna som jag tänkt ha som spårselar nu när jag har nya underbara selar. Det är bra med en spårsignal som en speciell sele som man bara använder då!



Regntäckena



Trasiga fleecetäcken



Reflexer


Förutom det här har jag självklart saker hemma som kloklippare, borstar, tandborstar, tandskrapa, klövjeväskor,  aktiveringsleksaker mm. men det räknas ju inte till gaderoben utan som vård och aktivering! Det är bara att konstatera att det går åt en hel del saker när man har hund och speciellt till en Trio!

Sen har jag några extrakoppel och extrahalsband här hemma ifall det skulle behövas om något går sönder här hemma tex men lite av de ska nog ner till Irland nu har jag tänkt!

Så nu ska det som sagt "bara" beställas vintertäcken, tummy warmers och nya fleecetäcken så är gaderoben komplett igen och vi klarar oss igenom alla årstider igen! Kanske kanske att jag skulle vilja ha nya regntäcken som täcker huvuden också lite mer men det får bli en fundering till hösten i så fall!

1 kommentar:

Margaretha Jansson sa...

Ja du det går åt en del! Hela hallen här är full med grejor till tjejerna. Men som sagt olika väder och behov...(lite kul är det också:D)