fredag 10 februari 2012

Mot pulkabacken!

Idag tog vi en promenad till pulkabacken jag och lillhusse tillsammans med Trion. Solen sken och det var så härligt ute, älskar när snön gnistrar i solen och jag älskar att åka pulka! Trion tycker också det här skoj att vara med i backen, det är ju alltid kul att springa... Vad lillhusse tycker om pulka det kan ni säkert gissa - mera, mera! Sol, frisk luft och bus gör helt klart att jag känner sig piggare och starkare igen!











Trion är verkligen värlsbäst som tycker att det mesta är skoj och att hänga med i pulkabacken är bara bus tycker de! Yougi viftar på svansen när pulkan åker och skäller glatt när vi kommit ner för backen, Gilly jagar mina fötter och slänger sig i knät på mig när vi kommer ner, Jester han är sitt vanliga lugna jag och tar allt med ro men med glimten i ögat! Lillhusses glada skratt på det gör dagen helt underbar!

Inga kommentarer: