lördag 8 oktober 2011

Nya kompisar!

Idag vaknade vi upp till en kall morgon, nu kommer höstkylan tror jag allt... Här hemma har vi inte satt på värmen men idag satte vi igång den.


Lördagen fortsatte med att husse och lillhusse och åkte iväg en sväng medan hundarna och jag tog en härlig långpromenad. Det regnade, blåste och tillslut kom solen fram - växlande höstväder!




Mina vackra promenadkompisar!






Vi gick vår favoritpromenad över Labroängar mot Ekensberg till hagen där vi hade bestämt träff med nya bekantskaper! Lilla Osma en Lurcher från Irland och hennes vackra Whippetkompis och så deras husse förstås. Så roligt att träffa vinthundar och deras mattar/hussar det är något speciellt med just vinthundsfolk tror jag, för att inte tala om hur speciella vinthundar är <3

En vacker whippetfröken som faktiskt är utbildad servicehund, arbetstäcke och certifakt har hon lilla fröken - så vinthundar kan!



Vackra Osma!


Mina galna tre...

Inga kommentarer: