söndag 30 oktober 2011

Hundbäddar...

Idag på förmiddagen åkte Flossy hem till sin matte, så glad hon blev över att se henne! Jag tror allt att hon saknat sin matte de dagar hon var här, härligt när den där rätta känslan finns mellan matte och hund! Nu ska bara Flossy förstå att katterna i hennes familj inte är leksaker...

Annars har helgen varit väldigt lugn här hemma, jag börjar äntligen känna mig piggare och rösten är tillbaka! Men jag har inte vågat mig på någon långpromenad... vill hålla mig frisk också. Dagen idag har istället gått åt till att städa, inte lika roligt som en härlig långpromenad men det måste göras det också.

När jag städade så fixade jag i ordning hundbäddarna lite grann... roligt att ändra lite. Insåg att jag har många hundbäddar här hemma. De flesta av bäddarna är faktiskt vanliga skummgummimadrasser till vuxna som jag delat på mitten och vips så har man två hundbäddar. Billigt och perfekt storlek till Trion. Sen har jag slängt på ett gammalt överkast eller filt och lagt ett täcke eller något annat mysigt att bädda med, de vill gärna ha en kudde också min prinsessa och mina prinsar!

Vardagsrummet...



sen har de hela soffan också i vardagsrummet som de mer än gärna delar med oss...


I hallen har vi en stor bädd, två hundbäddar som ligger bredvid varandra under trappen. En av favoritplatserna här hemma och en plats där man ofta hittar två tätt tillsammans.



I köket.


I sovrummet...




sen är sängen favoriten i sovrummet förstås...


Inga kommentarer: