tisdag 6 september 2011

På promenad med trion!

Idag gick jag en promenad med bara trion - det är skönt att bara vara tillsammans med dem en stund! Det är verkligen stor skillnad att gå med tre och fyra. Flossy var hemma med jourhusse och väntade på ett alldeles eget äventyr utan sin jourfamilj senare på kvällen, hon var på date med en snygg kille...

Det har verkligen varit helt underbart väder de senaste dagarna, visst har det kommit en del regn men solen har varit framme mest hela dagarna och det är varmt!


Trion och jag vi styrde stegen genom skog mot hagen för bus, det blev en härlig promenad på nästan 2 timmar.Det var verkligen helt underbart att komma ut då det har blivit en del inneaktiviteter nu när lillhusse är sjuk, men idag fick vi både sol, frisk luft och motion. Vi njöt verkligen allihopa, jag mest tror jag!









Precis som det ska vara - mina underbara tre!

Inga kommentarer: