fredag 9 september 2011

Black dog Appreciation Day!

Idag är det Black dog Appreciation Day! En dag som är för dessa underbara svarta! En dag som är till för att tänka på de som blir valda sist, de som kanske inte ens hittar hem för att det är just svarta... Ju svartare de är desto svårare att hitta hem, i vissa länder betyder svarta hundar till och med otur! Men det är även en dag att vara stolt över sina egna svarta!


Här hemma bor det två svarta långnosar två som inte blev valda sist utan som var mina första val från första stund jag såg dem, två som har kommit hem!




Ni som följer min blogg vet att just de svarta har en speciell plats i mitt hjärta - de vackraste av vackraste!






Kanske är det just dessa två som nu springer fritt på grönar ängar som är just de som gjort min kärlek stark till dessa vackra svarta! Två älskade vänner som både vara djupt älskade och trygga från första stund som valp!



Mina älskade änglahundar - mina tankar går även med tårar i ögonen och värk i hjärtat till er mina vackraste saknade bästa vänner!

Inga kommentarer: