tisdag 30 augusti 2011

Inte bara lata...

Så ni inte tror att vi bara latar oss här hemma idag! Vi tog oss faktiskt med bil till hagen idag för att hundarna skulle få springa och busa. Vilken fart det var på dem idag och så roligt de hade, kanske för att vi legat på sofflocket måndag och tisdag... Inget "gruff" alls var det idag från Flossys håll, utan idag var de bara fyra lyckliga kompisar som rejsa. De börjar verkligen bli en sammanssvetsad flock - tänk så fort det går för hundarna att acceptera varandra som flockmedlemmar. I det här fallet är de ju inte de själva som fått välja flockmedlemmar utan vi tvåbenta som valt - jag är alltid lika fascinerad över hundarnas värld.

Först bara Gilly och Flossy...


sen Yougi, Gilly och Flossy...


sen till sist alla fyra Jester, Yougi, Gilly och Flossy!


Pinnbus!


Varsitt märgben har de fått idag också så de skulle ha lite skoj nu när promenaderna blir korta. Ja alla utom Gilly fick ett märgben hon fick en kong med fryst leverpastej i istället för det tycker hon är både roligare och godare!

Imorgon hoppas jag att jag känner mig piggare så vi kan ge oss ut på en lite längre promenad för att sparka igång kroppen lite så man kan gå och jobba igen på tosdag. Det känns iaf som febern är på väg att försvinna så piggare känner  jag mig! September månad då ska vi vara fria från sjukdomar här hemma ;D

Inga kommentarer: