tisdag 9 augusti 2011

Dagens bus i hagen!

Det är tufft att börja jobbet efter semestern och man är trött när man kommer hem från jobbet och seg i kroppen. Idag när jag kom hem blev det även regn, hagel och åskoväder så jag vågade mig inte ut på någon längre promenad med hundarna. Det fick bli en tur till hagen istället när det klarnade upp lite ute. Hundarna var det full fart på, jag verkligen njuter av att se dem in action!

Jag har flygande hundar!


Gilly har byggt på sig muskler den här sommaren och blivit så fin i pälsen. Kan nog bero en del på färskfodret då alla är fina i pälsen och har byggt fina sommarmuskler.


Yougi får ibland riktiga busryck och bara busar, gör piruetter och tom jagar pinnar… Varje gång han får sina bustyck så får jag en tår i ögat. Denna underbara hund som kommit så långt, blivit så trygg och modig trots sin historia som han håller väl dold i hemlighet.



Å sen finaste Jester som bara är perfekt precis som han är! Tänk att det bara kan bli så rätt, mattes älskling!


Vädret har verkligen varit bra konstigt idag på eftermiddagen!


Tre dagar kvar till helgen nu då... En helg som redan är fullplanerad med skojjiga saker!

Inga kommentarer: