måndag 11 juli 2011

Off we go on semester!

Egentligen åker vi inte iväg på semester förens på onsdag morgon. Men i morgon kommer det vara en riktig packa och fixar dag så då blir det inte mycket tid framför datorn.

Sa någon semester? Jiipiii!


Hela familjen - matte, husse, lillhusse och trion långnosar, alla åker vi iväg tillsammans!

Semester jag vet inte det jag... verkar jobbigt!


Vi ska hålla till i vackra Dalarna på vår semester och några dagar hos svärföräldrarna i Västerås innan vi åker hem igen! Så nu blir första stoppet på resan Säter i Dalarna där vi ska träffa goa vänner och sen träffa underbara hundar och deras mattar och hussar på en hundpromenad ordnad av NeverNeverNevarLand i Säterdalen på torsdag eftermiddag. Sen bär resan av vidare mot Orsa där vi ska bo i en liten stuga och gå på äventyr i Orsa Björnpark och i Tomteland i Mora (på Tomteland får man ha hund med sig, perfekt för barnfamilj med hund). Sen ska vi vidare till Leksand där vi ska bo i en vecka då husse ska hålla i hockeyskola, vi andra som inte ska på hockey ska på spännande äventyr i Leksand.

Jag behöver verkligen semester, jag känner mig helt slut!


Sen är tiden i Dalarna slut och vi åker vidare till Västerås för att träffa svärföräldrarna och så ska jag och hundarna jobba på vinthundsutställlningen på Lövudden 24-25 juli i NeverNeverLands monter. Sen blir vi nog kvar i Västerås ett par dagar för att umgås med nära och kära! Sen är den här semestertrippen slut men som tur är är inte semestern slut när vi kommer hem!

Mot nya äventyr!


På återseende om ett par veckor, då har jag nog många bilder att bjuda på =D 

1 kommentar:

Lena sa...

Hoppas att ni får en riktigt skön semester! kram