onsdag 22 juni 2011

Sjuka...

Hundarna är inte sjuka men jisses vilken förkylning jag och lillhusse har åkt på. Jag har inte orkat gå utanför dörren ens utan det har blivit korta promenader från soffan till sängen och tillbaka... Tur hundarna har en husse som har orkat gå promenader även om de inte blivit så långa. Jonatan har börjat pigga på sig och febern är idag borta på honom, men näsan rinner och hostan är kvar. Min feber börjar ge sig så jag hoppas att det vänder nu, annars låter man mest som ett hest snortroll eller nåt.

Nog med gnällande om sjukdomar, jag är glad att det här kom innan semestern iaf! Bara nästa vecka kvar att jobba, fem arbetsdagar sen har jag semester!

Jag ljög lite jag orkade ta mig ut på altanen också för att aktivera hundarna lite och andas frisk luft!

Godissök


Tur det kommer grannbarn och livar upp tillvaron. Gilly verkligen älskar uppmärksamhet!


Det är vackert nu med alla blommor på tomten. Ska nog allt åka och köpa lite nya när jag piggar på mig!

Penseer en vacker vårviol som fortfarande står sig vackert!



Vackra färger!


Den sista lupinen som blommor.


Jordgubbarna!


Jag är allt lycklig över min trio som trots dåligt med promenader och bus tar livet med lugn och ro. Jag vet precis varför jag älskar dessa vackra, mjuka och speciella hundar så mycket! Tänk att de kan njuta lika mycket av milslånga promenader och bus som de gör av mys i soffan/sängen/bädden <3 Tänk så underbart det är att få dela livet tillsammans med dessa underbara vänner!

Inga kommentarer: