torsdag 2 juni 2011

Morgonpromenad

Idag vaknade jag innan resten av familjen, jag hade ingen ro att ligga kvar i sängen så jag gav mig ut på en lång morgonpromenad med hundarna. Det var så härligt, svalt och lugnt! Det är verkligen så vackert ute nu och jag är så glad över att vi har så underbara promenadvägar här. Idag gick vi mot havet för att njuta av solen och härliga vindar som fläktade.











Å så många bilder på mina älskade långnosar!

Jester





Yougi




Gilly




Vi tog oss tid till att njuta av solen...


och att spana på fiskmåsar...


och att ta årets första dopp för hundarna (inte Jester)!




Gilly gillade verkligen att bada, det trodde jag inte då hon vägrar gå i vattenpölar men havet det var skillnad. Hon sprang, hoppade och la sig tillslut ner hela hon i vattnet... Det är faktiskt Gillys första hela sommar tillsammans med oss, hon kom i augusti förra året. Jester och Yougi de var som vanligt kring vatten, för dem är det andra sommaren med oss så det där med havet har de redan testat. Yougi var mer försiktig och doppade bara tassarna för att dricka lite och Jester vägrade att gå nära vattenbrynet. Så olika de är mina älskade långnosar!

En härlig start på dagen!

Imorgon bär det av till Västerås ett par dagar på lite nya äventyr...

Inga kommentarer: