lördag 28 maj 2011

Hälsa för kropp och själ!

Idag har vi haft en riktigt slö förmiddag, bara latat oss i soffan trots låååång sovmorgon för mig och långnosarna som snabbt hoppade upp i sängen för att hålla matte sällskap när husse och lillhusse klev upp. Jag har varit riktigt trött hela veckan, det är så otroligt mycket på jobbet så här inför skolavslutning/sommarlov... så det var så skönt att få sova ikapp lite.

Vi har inte latat oss hela dagen, sent på eftermiddagen så tog hundarna och jag en lång härlig promenad på 3 timmar. En sån där härlig promenad när man bara strosar och njuter av vacker grönska och underbart sällskap av trion! Likaväl som jag behövde sova ikapp några timmar behövde jag verkligen den här promenaden; ingen tid att passa, tystnad, fågelsång, grönska, blommor och så underbara trion!

Självklart måste trion få springa lite!


Trött Gilly!


Även Jester sprang sig riktigt trött...


Min fina, fina Jester!


Så var det där med sele... Jester gör fortfarande sina tappra försök att slippa den...


Finaste Yougi!


Lite annorlunda björk, blir alltid så fascinerad hur naturen gör allt för att leva.


Min älskade trio!



Gillys öron KAN stå upp... i motvind i alla fall!


Många harar såg vi på promenaden...


Vackraste Gilly!


Så vackert på Labro ängar så här års!





Mina finaste tre som verkligen förgyller livet!

1 kommentar:

Margaretha sa...

Fina bilder som vanligt Camilla!
De är så jättesöta när de står sådär bredvid varandra din fina trio.