lördag 23 april 2011

Långpromenad på långfredagen med storöra och systeryster

Nu till påsk är min syster och hennes Sinc i stan och hälsar på. Självklart var vi tvungna att ge oss tillsammans med hundarna på en långpromenad på självaste långfredagen. Vi hade mycket att prata om och hundarna längtade efter att träffas!

Hela gänget - så vackra tillsammans!


Systeryster med alla fyra!


Jag med trion långnosar och storöra Sinc!


Storöra Sinc - har full koll på sin matte!


Mina långnosar!




Vi tog promenaden förbi hagen så kvartetten skulle få leka tillsammans. Det var verkligen helt underbart att se alla fyra leka tillsammans så bra, inget morr eller bråk utan bara lek på härligt sätt. Sinc var helt trygg med min trio och brydde sig inte om deras små egenheter utan lekte glatt med dem. Jester han låter som han ska äta upp allt och alla när han leker men Sinc hängde bara med, Yougi skäller som en tok på Jester när de leker och det brukar kunna skrämma lite osäkra hundar men inte Sinc inte. Gilly delar glatt ut små tjuvnyp och kan bli het i leken med Sinc gav glatt tillbaka. Det var verkligen helt underbart att se dem tillsammans i full fart alla fyra!















Godissök


Yougi ger inte upp alla godisar ska hittas!


Trötta!





Skönt med ett litet avsvalkande bad efter bus!


Väl hemma hade jag en trio mycket nöjda och trötta hundar!

Inga kommentarer: