måndag 11 april 2011

Älskar barmark!

Det är verkligen helt underbart att snön är borta så hundarna kan springa i hagen igen! Jag slutade sent idag och en febrig husse hämtade mig efter jobbet och vi åkte förbi hagen så hundarna kunde springa av sig. De sprang inte så mycket idag, fortfarande trötta efter igår tror jag, men lite bus blev det. Sen hem för kvällsmat med nöjda hundar - perfekt! Helt nöjda är de inte än då de inte fått sin kvällsmat... Deras magar måste vila efter att ha sprungit så om en liten stund har de 2 timmarna som jag brukar låta det gå mellan race och mat gått. Ni kan tro att jag har 6 ögon som stirrar på mig...

Å vilket väder vi haft idag! 19 grader i solen har jag hört ryktas om att det varit här hemma!

När hundarna fått sin kvällsmat blir det kvällsmys i soffan innan det är dags för sista kissrundan och sen sängen!

Inga kommentarer: