söndag 6 mars 2011

Vårväder!

Vilken helt underbar dag! Kritvit vacker snö på fälten och solen som skiner och som värmer! Idag tog vi äntligen en riktig långpromenad, det var mer än en vecka sen nu när vi varit sjuka. En helt underbart promenad på 3,5 timme! Sällskap hade vi idag på promenaden av finaste Sinc och min underbara lillasyster. Bättre dag kan man knappt ha det, sol, hundar, långpromenad och så lillasysteryster.

Visst syns det att våren är på väg nu?






Alla hundarna var verkligen sprudlande glada och spralliga, tror allt det är vårkänslor som kommer!


Finaste Storöra Sinc... pinnar, snö och matte det är livet!








Hela gänget!



Det kan blir trassligt med fyra vildar...


Finaste långbenen!






På hemvägen åkte täcken av för det blev riktigt varmt i solen! Det är verkligen ett vårtecken!


Behöver jag nämna att jag nu har tre mycket trötta hundar... Ska nog allt göra dem sällskap för även jag känner mig trött men lycklig över en en underbar dag!



1 kommentar:

Lena sa...

Härliga vårbilder!