lördag 19 mars 2011

Tomma matskålar!

Jag njuter av att se alla mina hundar äta utan att jag behöver blanda i massor gott och onödigt som matrester från oss tvåbenta!

Yougi äter allt med Nordic färskfoder äter han med mycket, mycket god aptit.


Gilly min kräsna lilla prinsessa som har varit svårats att få att äta bra och som i början vägrade färskfoder slukar nu färskfodret. Behövdes lite övertalning i form av att killarna fick men inte hon i ett par dagar. När jag upptäckte hur hon luktade och tittade efter killarnas skålar så fick hon också och skålen blev fort tom.



Jester hann jag inte ens med att fotografera! Å det här är frukosten som han brukade vara svår att få att äta... Okej några smulor sparade han men de var Gilly snäll och slickade bort.


Nu hoppas jag verkligen att de kommer må bra av fodret då det är absolut viktigast och att de fortsätter äta det med lika stor aptit som nu! Så nu vill jag se pigga, glada hundar med glänsande päls, fina i sina magar och fina i hullet!

1 kommentar:

Margaretha sa...

Härligt att alla äter och är glada!