torsdag 31 mars 2011

Aprilväder!

Den här veckan har vädret växlat från, regn, sol och snö och samma dag också! Det har varit kallt men jag har hört att imorgon när vi går in i april månad så kommer värmen - jag hoppas verkligen det stämmer!

Trion vill också ha värme, Yougi tycker det är riktigt kallt fortfarande och Jester han står ofta och tittar ut genom altandörren med längtan i blicken, han är en soldyrkare.

Här hemma är lillhusse sjuk igen och har varit det hela veckan... feber och magsjuka. Våren och värmen hoppas jag för med sig friskare tider! Vi hade planer att åka till Västerås i helgen men det verkar som vi får ställa in det den här helgen.

Måste bara säga det om ni nu skulle ha missat det =D Jag är så nöjd med färskfodret Nordic special +! Hundarna tjatar verkligen på både frukost och kvällsmat och de äter alla tre med mycket mycket god aptit. De har blivit så fina i hullet alla tre, Jester var iof fin i hullet innan också men nu är han verkligen perfekt! Yougi har äntligen börjat gå ner i vikt och Gilly har gått upp! Kan det bli bättre?! Alla äter, alla är i fin form. Jag tycker mig allt se att pälsarna trots fälltider glänser lite extra. Helt underbart är det iaf att de äter och det med glädje och jag slipper slänga massor av mat som de inte ätit upp i sina skålar för nu är skålarna tomma!


Nu ser vi fram emot en helg med värme och mycket bus!

Inga kommentarer: