fredag 7 januari 2011

Nu är Glimmer i sitt jourhem...

Jag är verkligen lyckligt lottad som fått spendera nästan ett helt dygn med Glimmer. Hon är en underbar dam, lugn, mild, klok och så vacker!

Glimmer är en dam som blir mycket glad när kopplet kommer fram och det är dags för promenad!



Förutom promenader är det sova som gäller för en greyhounddam som rest långt!


Inte ofta Jester låter en nykomling sova på samma bädd som honom, men en dam som behöver sin skönhetssömn var helt okej!


Idag bar det sen av till Linköping och hem till Storöra Sinc och hans matte, min syster. Hon är superduper toppen som på mycket kort varsel ställde upp som jourhem till Glimmer. Vi åkte hela familjen för att lämna henne så överlämnadet skulle gå tryggt till för Glimmer. Eftersom hela gänget var med blev det en hel del bus också...

Jester och Sinc goa vänner.


Jester och Sinc busar och Glimmer vill vara med på ett hörn!


Alla NeverNeverLand hundar har fastnat på samma bild - lillhusse och husse fastnade också...



Härliga vinthundar som verkligen kan konsten att koppla av vart man än är!


Fina Glimmer hittade en mysig bädd i sitt jourhem.



Glimmers jourhemsfamilj, vissa mer glad än andra av att få besök av hela mitt gäng...

 Biffen och...


Bibbi, Skruttis och...


Storöra Sinc.


Å så sist en bild på min trio och Glimmer - ett vackert vinthundsgäng!


Lycka till Glimmer och jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart, mycket snart hittar ditt alldeles egna hem där du kan få tillbringa dina sista guldår!

Inga kommentarer: