söndag 16 januari 2011

Nu är det en trio igen!

Så har finaste Glimmer åkt till sitt alldeles egna hem! Ett stort lycka till Glimmer och ett stort grattis till matte och husse som verkligen får en helt underbar kompis.

Idag så vågade sig Glimmer upp i soffan för första gången...


Jag  vet att Glimmers matte varit lite nervös för hur det skulle gå, men när de möttes i min hall så tittade matte på husse och sa det här kommer ju gå hur bra som helst <3 Glimmer hälsade mycket glatt som om hon visste att de var där för henne, hon myste in med huvudet i deras armveck som hon gör när hon vill vara nära och få klappar, hon pussade på dem och viftade på svansen. Ja mötet mellan Glimmer och hennes nya familj värmer verkligen i hjärtat och även fast det blir tomt här hemma så är det verkligen helt underbart så varm man blir i hjärtat av att se en hund komma hem!

Glimmer med sin matte och husse!


Även om det blir lite tomt är det skönt också! Skönt att bara ha min trio igen, min trio som verkligen är helt underbar! Nu ska veckan bli fylld av promenader och klickerträning, sånt vi inte riktigt hunnit med med en äldre dam här hemma som behövt mysa och känna sig trygg. Det är stor skillnad på att ha tre och fyra hundar speciellt när den ena är en äldre dam som behöver lite annat än mina vildar.

Visserligen en höst bild... men jag längtar efter barmark så vi kan gå i skogen och på ängarna igen!


Nej nu blir det mys i soffan med min trio för idag är det ingen som vill gå ut... regn och isgata... jag vill ha VÅR!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag håller med dig, jag vill också ha vår! Idag hörde jag en talgoxa, ett litet tecken på att vi går mot ljusare tider!