torsdag 13 januari 2011

Lycka och saknad!

Idag har hembesöket gjorts i Glimmers alldeles egna hem! Familjen fick mer än väl godkänt och det känns helt fantastiskt att hon får ett hem som har allt jag önskar henne och mer därtill!


Så på söndag kommer de och hämtar vackraste Glimmer, det kommer bli tomt, men att hon får ett så här bra hem känns helt fantastiskt!

Ska visa en sak som gör ont, ont av saknad... Titta på Glimmers halsband (bilden ovan) som hon hade när hon landade på Arlanda och satte sina tassar på svensk mark för första gången och titta på min älskade änglahund Moa.


Ja det är samma halsband! Samma halsband som min Mosegos somnade in i kom Glimmer till Sverige med. Min älskade Moa finns med oss! Jag skickade Moas halsband till Irland ihop med andra halsband och koppel för att göra nytta där de behövs som mest!

Saknar dig min älskade Mosegos!

1 kommentar:

Margaretha sa...

Ibland händer verkligen märkliga saker! Vilken resa det halsbandet har fått göra...
Det blir bra för lilla Glimmer i det nya hemmet verkar det som på din beskrivning. Och vad roligt att hon är så pigg och aktiv trots att hon har några år på nacken.