lördag 25 december 2010

Juldagen!

På juldagen var vi kvar hos min pappa på landet och bara njöt av lugn och ro, god mat och mys! Hundarna och jag vi tog en underbar långpromenad ut i skogen på plogade traktorvägar. Så härligt med en långpromenad efter all julmat och så har det blivit dåligt av den varan när vi varit så sjuka sista veckorna. Alla fyra njöt vi verkligen trots isiga vindar.

Så underbar natur, klädd i vacker vinterskrud!








Mitt härliga gäng, klädda för en vinterpromenad!






Efter promenaden så intog hundarna soffan...



Imorgon bär det av vidare för hela familjen mot Västerås för att fortsätta fira jul. Jag ska även ta mig tid att träffa Sally/Roxy som bodde hos oss i jour i somras och även Gordon som kom samtidigt som Gilly. Två härliga Lurcher från NNL, ska verkligen blir roligt att träffa dem och deras familjer!

Inga kommentarer: