torsdag 14 oktober 2010

Torsdagspromenad och Sincbesök!

Idag blev det allt en långpromenad på 2 timmar! Vackert väder men oj vad det blåste kallt... dags för täcken på hundarna nu. Yougi har ju haft sitt ett par gånger redan då han är en frusen liten prins. Jester hatar att ha täcke så jag vet inte om det är någon idé att fundera på ett nytt täcke till honom. Men Gillygumman har inga täcken... blir nog allt till att beställa i helgen!

En vacker kvällspromenad hade jag och hundarna - välbehövligt efter en tuff dag på jobbet!





När vi kom hem var det kolsvart ute...

Sent på kvällen så dök sötaste Sinc upp och satte fart på mina kvällströtta hundar... Sinc är en kille med så mycket sprudlande energi ett riktigt energiknippe (raka motsatsen till mina...). Det var första gången de träffades inomhus och det var inga problem, det var bus och stoj och bentuggande bredvid varandra utan några problem - så underbart härligt! Sinc försökte på alla sätt retas med sitt ben men fick inte med sig någon... då var mina långnosar trötta.

Monstrena Långnos och Storöra!

Inga kommentarer: