fredag 8 oktober 2010

Äntligen fredag!

Det har verkligen varit en vecka med fullspäckat schema..! Som tur är har jag hunnit med långa härliga promenader med hundarna, det har jag verkligen behövt för att rensa huvudet. Var nog bara torsdagen som jag tog mig en riktig lat dag trots att jag planerat att gå långt med hundarna. Men regnet öste ner så hundarna var lika glada som jag att få krypa upp i soffan och dela filt.

Nu har Sinc kommit till min syster, nu ikväll faktiskt! Jag önskar dem all lycka och jag hoppas verkligen de finner varandra! Jag vet att allt gått kanon och att han är en aktiv men supermysig hund, det enda nu är att han är väldigt intresserad av min systers katter men med träning kommer det säkert fungera kanon!

Idag kom även Gillys munkorg som hon ska ha på sig när det är dags för spring och bus. Jag vill inte ha några fler besök till vetten på ett tag... Det var verkligen kanon att munkorgen kom idag för imorgon ska Jesters stygn tas bort och han ska få springa och busa igen! Som han längtar!

Imorgon bitti väntar en långpromenad med syster min och Sinc och mina tre långnosar - spännande att äntligen få träffa honom! Annars ska vi bara njuta av helg och ledigt nu ett par dagar! Ha en underbar helg alla ni därute!

Inga kommentarer: