torsdag 19 augusti 2010

Nu är Gilly här!

I en sån här bur kom jag i fast lite större, den här buren åkte min kompis Gordon i - hur skönt tror ni det var att få komma ut ur en sån bur? Jag blev så glad när jag kom ut så jag blev tvungen att göra några glädjeskutt.


Mina nya bröder - de ska visst vara riktigt trevliga... vi får väl se vad de går för...


Visst är jag vacker - det tycker iaf min matte och husse!

Min bästa kompis här hemma... iaf när han har mat.

Jag kan hjälpa dig att tugga maten lillhusse...

Så fick jag inte vara med vid bordet längre... förstår inte alls varför!

Jag har under de timmar jag varit i mitt nya hem varit ute på en hel del korta promenader. Kissat på en matta, de fattade ju inte att jag ville ut! Tuggat sönder en mugg för lillhusse - sa förlåt till lillhusse genom att busa med honom, han är rätt kul att jaga när han kryper på alla fyra och sen har jag sparkat boll med honom en stund. Jag har även kollat in diskbänk, matbord mm så de inte glömt något ätbart som behövs städas undan, jag är mycket hjälpsam! Men bästa av allt är nog att lägga sig i soffan med huvudet tätt intill husse eller matte.

1 kommentar:

Margaretha Jansson sa...

Hon har en väldigt söt blick. Det har du fångat på en del av bilderna. Det tar sin tid med allt har jag upptäckt. Lite i sänder dag för dag...
Det där "huset" som du köpte, gillar de det? Funderar på att köpa ett att ha hemma och ta det med när vi åker bort.