onsdag 18 augusti 2010

Grabbarna!

Mina grabbar har sen i fredags när Sally åkt gått från att vara deppiga till att han insett att det är riktigt skönt utan Sally... Ingen som springer över dem när de sover, ingen som knuffas när man ska hälsa på matte och husse och ingen som tokskäller på kvällarna när man är trött och bara vill mysa i soffan. Mina killar har de senaste dagarna tagit mer plats här hemma igen vilket är härligt att se.

Visst är det lite tomt för oss här hemma utan Sally men jag vet att hon har det så himla toppen i sitt nya hem så jag känner mig bara lycklig över att hon fick sitt drömhem!



Vi här hemma har de senaste dagarna sysselsatt oss med lite bus i hagen (som knappt kan räknas som bus nu när man är van vid att Sally sätter fart), promenader och förberedelser inför morgondagen när vi ska hämta sessan Gilly!

Medan matte städar inför att Gilly ska komma så får killarna sin frukost i paket ute på tomten.






Nu hoppas jag att grabbarna kommer tycka att det är riktigt skoj med en greyhoundflicka på 1,5 år. Jag tror att det kommer passa dem och oss perfekt, hon kommer säkerligen göra vår flock fullständig!

Dagen idag blir nog lite seg för man väntar bara på att det ska bli morgondag när vi ska hämta sessan Gilly... Men solen skiner och det är härligt väder ute så något skoj ska vi allt hitta på idag!

Tänk imorgon har vi två Lurcher prinsar och en Greyhound sessa!

1 kommentar:

Margaretha Jansson sa...

Vad spännande! Dessa hundar... Vad de betyder mycket i våra liv! Det ska bli kul att följa din greyhoundflicka också. Två prinsar och en prinsessa. Det du...
Jag tänker mig så småningom en prinsessa till så att prinsessan Katrina får en kompis!