torsdag 22 juli 2010

Fortsatt krig om hundbäddar och barnsoffor...

Här hemma fortsätter hundarna och Jonatan att vara oense om vad som är säng till vem...

Hundsäng säger mamma... mysigt tycker Jonatan...
Så här ska det se ut!

Så nu har jag köpt in en canvasbur som bara är hundarnas! Skönt att hundarna har ett eget krypin som man kan stänga igen så hundarna får vara ifred ibland...

Gott om plats i mysiga buren!
Hundarna älskar buren och alla vill ligga i den så när den är upptagen blir de som blir utan lite ledsna. Så det blir nog till att köpa en till...

Jag har även inhandlat en tröja till Yougi för att han ska slippa myggen som är väldigt elaka mot honom. Tröjan dränker jag in myggmedel så slipper han giftigt myggmedel direkt på kroppen som han sen slickar i sig...
Visst blev han snygg!

Å ni som tittar in för att följa Sally i väntan på sitt alldeles egna hem kan jag berätta för att hon njuter av livet som vanligt!
Bästa som finns att rulla sig i härliga gräset!

1 kommentar:

Margaretha sa...

Varför inte?!Han växer ju snart ur den den lilla gossen! En sån bur sk jag köpa. Verkar skitbra!