söndag 18 juli 2010

Bildbomb...

Hundar och vi tvåbenta har haft ett par härliga dagar i Västerås med en hel del äventyr!

På promenad i husses barndomstrakter...

Vila kan vi göra fast vi är borta på semester
Är man en prinsessa så SKA man ha prinsesssoffan....

Varma dagar vill man vara nära vatten...
Till och med Jester doppade tassarna sina...
Yougi höll sig på torra land...

Väntar på att husse och lillhusse ska bada färdigt...
Sally - såååå vacker!
Jester min stiliga kille!
Vi kan väl dela på pinnen... måste hitta på något medans vi väntar...
Vackraste Yougi!

Lite bus hann vi allt med också!

På besök på hundkapplöpnings SM i Västerås.
Whippetrace...
Vi vill också vara med och springa...
Yougi blev verkligen heltänd när harens motor satte igång... släpp mig då matte så tar jag den...
Vi kan koppla även på en kapplöpningsbana...

Sally skulle verkligen passa perfekt i en barnfamilj!
Hjälper matte att natta lillhusse...
Sally vill vara med mitt i smeten...

Sally är en helt underbar Lurchertjej som utan problem hänger med på allt - hon tyckar allt är kul! Barn älskar hon och de är i lagom höjd för massor av pussar... Sally längtar efter en aktiv familj med humor!


2 kommentarer:

Margaretha Jansson sa...

Härliga bilder! Fart och fläkt- men även vila. Precis som det ska vara!/Margaretha

marlene, gibson och griffin sa...

Hejsan!

Hittade hit genom NNL och underbart fina Sally. Blev helt såld när jag läste om henne och nu vill jag veta mer. har redan skickat mail till kontaktpersonen!

Synd att jag missade er i helgen då jag bor i Västerås med mina 2 killar - Gibson och Griffin.

Ha det bäst!