tisdag 29 juni 2010

Toarullar och hushållsrullar...

Nu på kvällen fick hundarna varsin toarulle och varsin hushållsrulle fyllda med korv och frolic, rullarna var noga ihopvikda. För Sally var det första gången här hemma hos mig hon fick den aktiveringen, mina killar brukar få det ett par gånger i vecka så de är vana  - men vem tror ni var snabbast..? Jo Sally - oj vad hon älskar att använda hjärnan!

Nästa gång blir det att packa in i flera paket tror jag... Prinsarna brukar få först en plastburk med lock i burken har jag lagt ett mjölkpaket väl tejpat och sen inne i mjölkförpackning ligger toarullen med godis. Mycket uppskattat här hemma! Så nästa gång får jag lov att höja svårighetsgraden för Sally också!

Nu ligger Sally och skäller på mig - tråkig jourmatte hon har som sitter vid datorn... så nu är det dags att klä på sig och knalla iväg på en längre kvällsrunda nu när det är svalare ute!

Inga kommentarer: