lördag 26 juni 2010

Dagens bus!

Sally älskar att bada! Boll och vatten då är livet BÄST... undra om det inte är en hel del retriver i fröken bus. Sally är fortfarande en lugn och mjuk hund men hennes busiga sidor kommer fram mer och mer. Mina killar de busar av dig och sen är det soffan som gäller. Sally får inte riktigt nog utan hon kan stå och skälla på mina sovandes prinsar tills nån av dem ger upp och tar en bussväng med henne. Kan tänka mig att hon kommer behöva ett hem där det händer lite för hon är en unghund med en hel del energi i sig. Vi har även klippt klorna på Sally idag vilket hon inte tyckte om men vi var två och hjälptes åt med massor av beröm - med träning och godis så kommer det säkert gå kanonbra med tiden.

Se och njut av en tjej full av energi!













Jester och Yougi  ville knappt doppa tassarna... så de fick inte vara med på kort från badet.

Men vi har även hunnit med bus på torra land idag. Mina killar leker tillsammans - inte allt för ofta det händer... och speciellt inte med pinnar..!






Inte bästa kvaliten men Jesters blick är helt underbar!





Det var allt från oss idag!

1 kommentar:

Josefin sa...

Åh, vad jag vill ha en hund som älskar att bada! :)