onsdag 26 maj 2010

En liten vovve till..!

Jaha nu så är det bestämt vi ska joura en liten kille i sommar. Det ska bli så spännande samtidigt som jag undrar vad har jag gett mig in i... Kommer jag verkligen kunna skicka lillkillen vidare till ett eget hem när hans foreverhome dyker upp?! För inte kan jag ha tre hundar med barnvagn mm eller hur..? Jag ser i alla fall verkligen framemot att få följa denna lilla killes resa till sin alldeles egna familj - för en egen familj SKA vi hitta till honom! Vem vet vi kanske tom hittar ett hem till honom snart så han får komma till sitt foreverhome på en gång och slipper mellanlanda i jourhem hos oss vilket skulle vara det absolut bästa för Billy Bob. Men tänk att få åka till Arlanda och ta emot hundarna när de kommer ur transportburarna, det är en underbar känsla med tårar i ögonen och rys på hela kroppen - obeskrivligt det måste upplevas!


Här är han vår blivande jourhund den underbart söta lilla Billy Bob som om ungefär en månad kommer landa i Sverige. Billy Bob letar efter ett tryggt och kärleksfullt hem som kan ge honom den tiden som en valp behöver. Vem smälter inte för honom liksom!?




Vill du läsa med om Billy Bob gå in på hans sida på NeverNeverLand - här eller kontakta mig på camilla@neverneverland.se


Hälsningar Camilla, Jester och Yougi!

4 kommentarer:

Josefin sa...

Han är ju sååååå jädra söt!! Honom kommer du aldrig kunna lämna ifrån dig... :)

Sanna sa...

Åh vad kul! Både jag och sambon är helt sålda på honom, lilla raggsockan :D Vackraste brindletuffsen vi sett säger vi ofta hihi. Vilken lycka att kanske få följa honom en tid hos er! Kanke förevigt ;D

Camilla sa...

Nu hoppas vi att brindletuffsen har ett hem på gång så han slipper komma till oss och så att jag slipper kära ner mig totalt i en raggsocka =)

Camilla sa...

slipper komma till oss i jour alltså!