onsdag 16 december 2009

Bus i snön!

Bus i snön!




2009-12-16


Idag tog vi en riktig långpromenad på 3,5 timme och njöt av att det äntligen är vinter! Jag njöt i alla fall och Jonatan sov väl nedbäddad i vagnen... Jester tyckte det var lite för kallt men höll vi igång gick det bra. Vi passade på att gå förbi lilla rasthagen så Jester kunde få springa av sig och busa i snön. Oj så kul han tyckte det var!!!


Idag hade jag kameran med mig så här kommer bildbevis...




Full fart med favoritleksaken i munnen - en gammal fylld strumpa!




Kommer det ingen kompis som vill busa med mig..?


Hela huvudet kan man stoppa ner i snön...


Vackra killen med halsduk på sig... är egentligen en "mössa" men när man busar är det skönt att ha öronen fria...


Matte har fixat en overall till mig av en gammal tröja, skönt med något varmt på sig efter man sprungit.




/Snöiga vinterhälsningar från Millan och Jester

Inga kommentarer: